søndag den 8. januar 2012

Weekend

Det har været en rigtig dejlig weekend. Fredagen bestod af at jeg tog hjem og slappede lidt af. Efter tog jeg i Storcenteret med min storesøster og fik shoppet lidt. Det var ret hårdt og starte i skole igen, efter sådan en lang ferie. Men der var jo endelig weekend igen. Dermed blev lørdag en virkelig god dag. Jeg smuttede over til bedsteveninden og vi fik virkelig hygget os. Hun er det bedste ♥. Og så søndagen, skulle jeg hen til brors forlovede og holde hendes 21 års fødselsdag. Det var da utrolig hyggeligt. Da jeg kom hjem var det så bedsteveninden igen. Så ja. Det har været en rigtig hyggelig weekend. Mit liv bliver bare bedre og bedre. Dejlige veninder og venner og en utrolig dejlig familie. Behøver intet mere. Love my life ♥.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar